sábado, abril 07, 2007

Porque estou estranha...

Silent Sea
KT Tunstall
Composição: KT Tunstall and Jimmy Hogarth

I was happy in my harbour
When you cut me loose
Floating on an ocean
And confused
Winds are whipping waves up
Like sky scrapers
And the harder they hit me
The less I seem to bruise

Oh when I
Find the controls
I'll go where I like
I'll know where I want to be
But maybe for now I'll stay right here
On a silent sea

On a silent sea

Queria uma chuva para fazer a minha noite mais melancólica... Estou estranha sim meu querido... Acho que é a semana santa fazendo efeito... No meu quarto triste escuto meu Musak... Pelo menos não estou chorando... "Tenho nas mãos um coração maior que tudo..."...

Marcadores:

0 Comentários:

Postar um comentário

Assinar Postar comentários [Atom]

<< Página inicial